FANDOM

Toy Story 2
Ts2.jpg
Gatunek filmu film animowany
Kraj USA.png USA
Data premiery 13 listopada 1999
Czas trwania 92 min
Reżyseria John Lasseter
Muzyka Randy Newman
Produkcja Pixar
Od lat bez ograniczeń
Prequel Toy Story
Sequel Toy Story 3

Toy Story 2 - amerykański film animowany z 1998 roku. Sequel filmu Toy Story. Kontynuacją filmu jest Toy Story 3.

OpisEdytuj

Początek filmu pojawia się podczas walki między Buzzem a Zurgiem, gdzie Buzz opowiada historię zabawkom, gdzie przychodzi Andy, który bawi się z Chudym, gdzie przypadkowo rwie się część ręki Chudego, gdzie Andy który miał zabrać Chudego na obóz kowbojski zostawia go w domu.

Chudy pomaga pewnej zabawce, która jest na wyprzedaży garażowej, co powoduje że Chudy zostaje zabrany przez Ala, który ma sklep zabawkowy, Chudy trafia do pokoju Ala, gdzie spotyka Jessie, swojego Rumaka, a także Poszukiwacza Pete'a, który jest niezamknięty, okazuje się że byli postaciami popularnego serialu lat 50-tych, ale gdy była zapowiadana następny odcinek, odcinka nie wyemitowano a serial został zdjęty z ramówki. Okazuje się że Chudy wraz z resztą ma trafić do Muzeum Zabawek w Tokio w Japonii.

Zabawki na czele z Buzzem postanawiają uratować Chudego, gdzie wyruszają do firmy zabawek Ala, w nocy Chudy chce uciec, ale mu uniemożliwa włączony telewizor. Nazajutrz Al sprowadza naprawatora zabawek, który szyje Chudemu dłoń, Zabawki dotarły do sklepu Ala, gdzie Buzz zostaje pojmany przez drugiego Buzza, który go zamyka w pudle, gdzie Fałszywy Buzz przyłącza się do reszty, ale prawdziwy Buzz Astral też się uwalnia, ale go poszukuje Zurg.

Chudy spotyka Jessie, która mówi że też kiedyś należała do 10-letniej Emily, ale stała się już starsza i dorosła, gdzie Jessie spędziła kilka miesięcy w pudle, gdzie znalazł ją Al, gdzie Chudego znajdują Zabawki razem z Fałszywym i Prawdziwym Buzzem, gdzie Chudy mówi że leci z nimi do Japonii, Buzz mówi mu że tam nie będzie kochany, tylko podziwiany.

Gdy przyjaciele idą, Chudy mówi że zabiera też Jessie, Rumaka i Pete'a, ale Pete zakręca szyb wentylacyjny, okazuje się że Pete nie chcę aby poszli z Buzzem. Przyjaciele słyszą pomoc, ale przybywa do nich Zurg, który rozpętuje pojedynek z Buzzem, gdzie ten mówi że to on jest jego ojcem, gdzie Rex strąca Zurga, zabawki jadą za samochodem Ala, gdzie trafiają na lotnisko.

Na lotnisku Buzz chce uratować Chudego, ale Pete uniemożliwia, gdzie dochodzi do pojedynku pomiędzy Chudym a Pete'm, ale Pete tnie mu rękę, ale przyjaciele pokonują Pete'a, gdzie umieszczają go do plecaka Barbie, okazuje się że Jessie jest uwięziona, Chudy i Rumak idą jej na pomoc, gdzie udaje jej się uciec z samolotu, gdzie gdy wracają do domu, przybywa Andy który jest zadowolony z nowych zabawek.

Na końcu zabawki widzą reklamę zabawek Ala, który ledwo wiąże koniec z końcem, nagle zabawka, którą Chudy uratował przed wyprzedażą, dziękuje za uratowanie życia, gdzie na końcu wszystkie zabawki na końcu śpiewają I drucha we mnie masz, na końcu zostają pokazane wpadki z różnych scen w filmie.

CiekawostkiEdytuj

  • Scena, w której Zurg mówi Buzzowi, że jest jego ojcem, jest aluzją do filmu Gwiezdne Wojny
  • W filmie wystąpują postacie z filmu animowanego Dawno Temu w Trawie
  • W filmie po raz pierwszy widzimy zabawkę Barbie
  • Po raz pierwszy widzimy Panią Bulwę

ObsadaEdytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki