FANDOM

Toy Story
Toy Story
Gatunek filmu film animowany
Kraj USA USA
Data premiery 19 listopada 1995
Czas trwania 76 min
Reżyseria John Lasseter
Scenariusz Joss Whedon
Andrew Stanton
Joel Cohen
Alec Sokolow
Muzyka Randy Newman
Produkcja Hollywood
Język angielski
Sequel Toy Story 2

Toy Story – amerykański film animowany z 1995. Film ten jest produkcji Pixar, pojawiły się również kolejne części filmu: Toy Story 2 z 1999 i Toy Story 3 z 2010 oraz Toy Story 4 z 2017.

ObsadaEdytuj

i inni

FabułaEdytuj

Głównymi bohaterami filmu są zabawki, które mieszkają w domu 10 letniego Andy'ego, przywódcą zabawek jest kowboj Chudy, są urodziny Andy'ego, a także pojawią się nowe zabawki, wśród nich jest zabawka Buzz Astral, która zdobywa zaufanie wszystkich zabawek, co powoduje że Chudy staje się zazdrosny.

Pewnego wieczoru Andy wybiera się z rodzicami do Pizza Planet, gdzie zabiera tylko Chudego, Buzz Astral jedzie za Chudym, gdzie zaczynają się kłócić, gdzie widzą że samochód odjeżdża, Chudy i Buzz wybierają się do Pizza Planet szukając Andy'ego, gdzie trafiają do kosza z nagrodami, gdzie Buzza chce wygrać Sid Philips, który dręczy nad każdą zdobytą zabawką, gdzie trafiają do domu, w którym są zabawki które poniosły krzywdę przez chłopca. Dowiadują się że Sid chce wystrzelić Buzza, a Chudego chce upiec na Grillu.

Nazajutrz Sid chce wystrzelić Buzza, ale Chudy mówi mu że każe się nim zabawić i każe mu przestać, Sid ucieka. Chudy i Buzz dowiadują się że Andy z rodzicami i z zabawkami się przprowadzają, wyruszają za nimi, ale pies Sida goni Chudego i Buzza, gdzie Buzz wkłada rakietę Sida do psa, gdzie udaje im się uciec.

Trwa boże narodzenie, gdzie Andy dostanie na gwiazdkę nowe zabawki między innymi Panią Bulwę, a także prawdziwego Psa Bustera.