FANDOM

Stefan Siarzewski pseudonim Siara - bohater filmów Kiler i Kiler-ów 2-óch zagrany przez Janusza Rewińskiego. Siara jest mafijnym bossem mieszkającym w Warszawie. Jego żoną jest Gabrysia Sierzewska.

Biografia Edytuj

Siara na spółkę z Ferdynandem Lipskim dokonał ogromnej transakcji. Zapłatę w postaci kontenera pieniędzy mieli odebrać jakiś czas później okazując banknot o nominale dwóch tysięcy kolumbijskich pesos. Połowę banknotu otrzymał Lipski, a połowę pan Waldek na Cargo na Okęciu

W międzyczasie aresztowano Jurka Kilera, rzekomego płatnego zabójcę. Siara odbił Kilera z wiezienia i zlecił mu zabójstwo Lipskiego. Kiler jednak zamiast go zabić (tak naprawdę nie był bowiem gangsterem) zaczął z nim rozmawiać i otrzymał zlecenie zabicia Siary. W wyniku skomplikowanej mistyfikacji obaj zleceniodawcy myśleli, że ich zlecenie zostało wykonane. Przed lotniskiem jednak spotkali się ze sobą i zaczęli się bić. Obaj zostali aresztowani.

W niedługim czasie Siara wydostał się z więzienia za cichym przyzwoleniem dyrektora zostawiając swojego sobowtóra. Po wyjściu zlecił Szakalowi zabicie Kilera. Następnie ponownie zaczął robić interesy z Lipskim (który wyszedł z więzienia na ślub córki). Postanowili przechwycić transport złota, który miała otrzymać fundacja Kilera. Kiler ocalał z zamachu, ale gangsterzy tego nie wiedzieli. Sprowadzili więc sobowtóra Kilera - Moralesa. Po wielu perypetiach przejęli ciężarówkę, ale zostali pojmani przez nowo powstały gang Wąskiego. Wąski także jednak krótko cieszył się zyskiem - po chwili wszyscy (Siara, Lipski, Wąski i jego gang) zostali aresztowani przez Komisarza Rybę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki