FANDOM

Styl do poprawy.png
Ten artykuł wymaga dopracowania zgodnie z regulaminem i zaleceniami edycyjnymi.

Należy poprawić w nim: dodać infobox, poprawić bełkotliwy opis fabuły

Shrek Trzeci - film animowany z 2007 roku, w filmie są prezentowane dalsze losy Shreka, Fiony, Osła i Kota w Butach, w 2010 roku powstała czwarta i ostatnia część Shrek Forever

OpisEdytuj

Początek filmu prezentuje Księcia z Bajki, który obecnie gra w spektaklach teatralnych, gdzie zostaje też ośmiany, gdy idzie do garderoby, to widzi gazete, w której pisze o Shreku i Fionie, okazuje się że Shrek zastępuje Króla Harolda, który jest chory, wieczorem Król Harold jest w umierającym stanie, gdzie prosi Shreka, aby został nowym królem, Shrek się nie zgadza, okazuje się że jest też nowy potomek Zasiedmogórogrodu, kuzyn Fiony Arthur, Shrek postanawia wybrać się do miejsca w którym jest Arthur, przed odpływem Fiona informuje Shreka, że jest w ciąży, w nocy Shrekowi śni się, że ma tysiące dzieci, Shrek dociera do szkoły Wanchester, w której Arthur jest uznawany za fajtłape, Shrek zabiera Arthura, w Zasiedmiogórogrodzie Książe z Bajki idzie do miejsca, w którym są wrogowie postaci z bajek, gdzie informuje żeby przyłączyli się do niego, co powoduje anarchie w Zasiedmiogórogrodzie, gdzie chce też dorwać byłą kochankę Fionę, która ta wraz z koleżankami ukrywają się, gdzie książe zastaje tylko Pinokia, Ciastka, Wilka, Trzy Świnki i Trzy Ślepe Myszki, Shrek, Arthur, Osioł i Kot w Butach trafiają do nauczyciela Arthura Merlina, który przepowiada wszystkim przyszłość, nazajutrz pobudkę budzą wrogie postacie, którzy chcą dorwać Shreka, ale postacie zostają pokonane, Merlin postanawia że wyśle Shreka, Arthura, Osła i Kota w Butach do Zasiedmiogórogrodu, gdzie gdy wszyscy docierają na miejsce, to Osioł i Kot w Butach zamienili się ciałami, gdzie gdy idą na zamek, to widzą że Pinokio jest uwięziony w pudle, w której trzeba zapłacić, Ciastek trafił do cukierni, a Smoczyca z Dziećmi do ZOO, Gdy Shrek dociera na zamek, to dowiaduje się że Król z Bajki chce zrobić Spektakl Teatralny, w której największą atrakcją będzie Śmierć Shreka na żywo, Gdzie Shrek trafia w ręce Księcia, Fiona i jej przyjaciółki wraz Osłem i Kotem w Butach do więzienia, gdzie się uwalniają, gdzie uwalniają Pinokia, Ciastka, Smoczyce z dziećmi, Wilka i pozostałych, wieczorem Shrek dzięki talentu aktorskiemu, zaczyna obrażać Księcia, gdzie na ratunek Shrekowi przybywają wszyscy, gdzie złe postacie chcą zabić wszystkich, ale secesje przerywa Arthur, który mówi że każdy jest tym kim jest, gdzie wszyscy stają w stronę Arthura, ale Książe z Bajki chce zabić Shreka, gdzie trafia w Shreka, ale Shrek ukrył miecz, gdzie Smoczyca przewraca dużą dekorację, która spada na księcia z Bajki, gdzie nowym królem zostaje Arthur, do zasiedmiogórogrodu przybywa też Merlin, który odczarowuje Osła i Kota w Butach, gdzie widzi że Osioł ma ogon Kota, a Kot ma ogon Osła, Shrek i Fiona powracają na Bagno, gdzie Fiona rodzi troje dzieci.

CiekawostkiEdytuj

  • Na końcu filmu Shrek mówi, że chce mieć Becikowe
  • W Scenie, w której złe postacie chcą dorwać Shreka w lesie, kapitan Hak, mówi wulgarnie Załatwić Ścwo
  • Jedno z dzieci Smoczycy ma Zeza
  • W Filmie są prezentowane wspomnienia Ciastka (czyli jak się narodził, nauka, także tortury Lorda Farquada z pierwszej części)
  • Scena, w której jest pogrzeb Króla Harolda, pojawiają się 4 żaby, który śpiewają jeden z utworów zespołu The Beatles

ObsadaEdytuj

Linki ZewnętrzneEdytuj

http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=20726 - Shrek Trzeci w Stopklatcepuhma

Więcej z Fandomu

Losowa wiki