FANDOM

Nigdy w życiu!
Nigdy w życiu
Gatunek filmu komedia romantyczna
Kraj Polska Polska
Data premiery 13 lutego 2004
Czas trwania 109 min
Reżyseria Ryszard Zatorski
Scenariusz Ilona Łepkowska i Katarzyna Grochola
Główne role Danuta Stenka, Artur Żmijewski, Joanna Brodzik, Joanna Jabłczyńska
Muzyka Maciej Zieliński, Robert Kozyra
Zdjęcia Tomasz Dobrowolski
Scenografia Dorota Ignaczak
Kostiumy Elżbieta Radke
Montaż Milenia Fiedler
Sequel Ja wam pokażę!

Nigdy w życiu!Polska komedia romantyczna z 2004 roku w reżyserii Ryszarda Zatorskiego, adaptacja powieści Katarzyny Grocholi pod tym samym tytułem.

ObsadaEdytuj

FabułaEdytuj

Główną bohaterką jest 40-letnia Judyta, która pracuje w kobiecym czasopiśmie, ma męża Tomasza i 16-letnią córkę Tosię, przeczuwa że Tomasz ma coś do ukrycia. Nazajutrz Tomasz mówi jej że ma romans z młodszą od niej Jolą i żąda od niej rozwodu, zapłakana Judyta żali się swojej przyjaciółce Uli.

Tymczasem Judyta po rozprawie rozwodowej spotyka się z Tomaszem, który przedstawia jej Jolę i mówi jej że Jola jest z nim w ciąży i muszą się przeprowadzić do jej mieszkania, Tomasz załatwia dla Judyty i dla Tosi kawalerkę po dziadkach. Ale Judycie kawalerka nie sprawia warunki.

Judyta spotyka się z rodzicami, gdzie im mówi że rozwiodła się i prosi ich o pokój dla niej i Tosi, rodzice Judyty mówią jej że postanowili dzielić dom, gdyż też się rozwodzą, po rozdziale majątku Judyta postanawia wybudować dom w Podwarszawskich Brzózkach, ale właścicielka działki chce więcej od niej pieniędzy. Później Judyta do budowy domu wynajmuje Górali.

Tymczasem Judycie kończą się środki na budowę domu, Ula postanawia ją zabrać do jej domu, mówi rodzicom że nawet bank nie chce dać jej pieniędzy, zdesperowana postanawia od swojej babci pożyczyć pieniądze.

Judyta po przeprowadzce do Uli dostaje korespondencje od Leona Zakrzewskiego, później Tosia informuję Judytę że wyjeżdża do Krakowa do swojego chłopaka Irka, ale szybko z Krakowa powraca.

Judyta i Tosia przeprowadzają się do nowego domu, później dostaje list od Leona Zakrzewskiego, który zaprasza ją na kolację do hotelu Bristol. Tymczasem Judyta postanawia z okazji wybudowania domu zrobić parapetówkę gdzie zostają zaproszeni jej przyjaciele z pracy, gdzie też poznaje Adama.

Nazajutrz Judyta spotyka się z Tomaszem, który zabiera Tosię do siebie, później Judyta umawia się z Adamem na randkę w restauracji. Judyta po spotkaniu tryska energią, gdzie też to widać w pracy. Później Judyta zaczyna sypiać z Adamem, który się do niej przeprowadza.

Rodzice Judyty jadą do jej domu i są źli na nią że szybko znalazła sobie nowego mężczyznę. Później do Judyty przyjeżdża Tomasz, który mówi jej że dziecko Joli to nie jest jego i chce rozwodu, prosi Judytę aby wróciła do domu i wszystko zaczęli od nowa, ale Judyta mówi mu że teraz żyje z Adamem.

Tymczasem Adam informuję Judytę że wyjeżdża do pracy do Ameryki Południowej, gdzie także jej mówi że czytał jej listy od Leona Zakrzewskiego, Judyta każe mu się wynosić, później czyta list od Adama, który piszę że to on pisał listy jako Leon Zakrzewski, Judyta prosi Ulę aby pożyczyła samochód.

Tymczasem gdy Ula dociera do Warszawy na moście Świętokrzyskim samochód się zatrzymuje, gdyż brakuje benzyny, Judyta w samą porę dzwoni do Adama, gdzie go przeprasza i mówi że stoi na Moście Świętokrzyskim, w samą porę przyjeżdża Adam, gdzie w finałowej scenie filmu pchają razem samochód i prowadzą w kierunku stacji benzynowej.

CiekawostkiEdytuj

  • Danuta Stenka i Artur Żmijewski jako Judyta i Adam występują również w roli cameo w filmie Tylko mnie kochaj, który reżyserował również Ryszard Zatorski.
  • Rola Katarzyny Bujakiewicz w filmie, przypomina jej rolę w filmie Zróbmy sobie Wnuka.
  • Film był kręcony w Warszawie (redakcja Gazety Wyborczej, restauracja Valencia w budynku Intraco, Dworzec Centralny) i w Goławicach (filmowy dom Judyty)

EkipaEdytuj

Linki ZewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki