FANDOM

Martin Halbe
Martin Halbe.jpeg
Narodowość Niemcy.jpg Niemcy
Odtwórca Krystian Wieczorek

Martin Halbe – postać fikcyjna serialu Czas honoru. Występuje od 1 odcinka. W zamian za współpracę z Gestapo obiecuje Karolowi uwolnienie uwięzionej w Oświęcimiu Siostry. Wraz z Kellerem podjął decyzję o przeniesieniu Władka na Pawiak. W 13 odcinku okazało się, że kłamał i w rzeczywistości Siostra Karola nie żyje. W 2 sezonie udusił Kellera. Zaprzyjaźnił się z zastępcą Kellera, Larsem Rainerem. Wspólnie prowadzili działania mające na celu likwidację Podziemia. Zakochał się w Celinie. W 27 odcinku na rozkaz Gubetnatora Warszawy Ludwiga Fischera został łącznikiem oficera abwehry Hauptmanna Johanna Von Relasky'ego. Zakochał się w Indze, byłej kochance Larsa Rainera. Po nieudanej akcji likwidacyjnej Rainera, po której Lars udał się na urlop, Halbe rozpoczął współpracę z nowym szefem Gestapo, Josefem Tannenbergiem. Karol zaproponował mu wymianę- Generał Radziszewski za 16 sowieckich agentów, którzy przebywali w rękach Niemców. W 39 odcinku Halbe ośmieszył przed Von Relaskym Rainera, który oskarżył go o zabójstwo Kellera. Halbe zginął w tym samym odcinku w zamachu na restaurację Eden.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki