FANDOM

John Koestler (ok. 1955 - 19 października 2009) — główny bohater filmu Zapowiedź, profesor astrofizyki na Massachusetts Institute of Technology. W jego rolę wcielił się Nicolas Cage.

Życiorys Edytuj

John urodził się około 1955 r. Jego rodzicami byli : Wielebny Koestlera i jego nieznana z imienia żona. Z żoną, która zginęła w pożarze hotelu, miał syna Caleba. We wrześniu 2009 r., podczas obchodów 50-lecia nadania szkole w Lexington imienia Williama Dawsa, otrzymał od syna kartkę z pozornie przypadkowym ciągiem liczb. Wkrótce odkrył, że poprzez liczby te zapisano daty, liczby ofiar i współrzędne GPS największych tragedii w ciągu ostatnich 50-lat, z których trzy miały dopiero nadejść. Na pierwszą tragedię - katastrofę samolotu, natknął się przypadkiem. Jechał samochodem, gdy ujrzał spadający samolot. Chciał pomóc pasażerom, jednak było już za późno. Postanowił wówczas zapobiec drugiej tragedii - zderzeniu składów metra. Jednak i to mu się nie udało. W międzyczasie poznał córkę Lucindy Embry - Dianę Wayland. Dowiedział się od niej, iż Lucinda często pisała wspak. Dzięki temu odkrył, że dwa ostatnie znaki, pozornie 33, to tak naprawdę EE (Everyone Else - Wszyscy pozostali). Następnego dnia John pojechał do obserwatorium, gdzie odkrył, że 19 października nastąpi apokaliptyczny rozbłysk słoneczny. Wieczorem udał się na wskazane w dokumencie miejsce. Tam spotkał "szepczących ludzi", którzy wzięli Caleba i Abby (córkę Diany) na pokład statku kosmicznego. Kiedy John obudził się kolejnego ranka niebo było już spowite ogniem. Pojechał on do domu rodziców, gdzie razem z nimi i siostrą dokonał żywota, spalony przez rozbłysk.

Rodzina Edytuj

Ojciec : Wielebny Koestler

Matka : ?? Koestler

Siostra : Grace Koestler

Syn : Caleb Koestler

Więcej z Fandomu

Losowa wiki