FANDOM

Dead Snow 2
Dead Snow 2.jpg
Oryginalny tytuł Død snø 2
Gatunek filmu horror, czarna komedia
Kraj Norwegia.png Norwegia
Data premiery 19 stycznia 2014
Czas trwania 100 min
Reżyseria Tommy Wirkola
Scenariusz Tommy Wirkola
Główne role Vegar Hoel, Amrita Acharia, Charlotte Frogner, Ingrid Haas, Jocelyn DeBoer, Stig Frode Henriksen, Daniel Berge Halvorsen, Ingar Helge Gimle, Orjan Gamst
Język norweski, angielski
Prequel Dead Snow

Dead Snow 2 (w Polsce jako Zombie SS 2) – norweski horror w reżyserii Tommy'ego Wirkoli. Sequel filmu Dead Snow. Swoją premierę miał 19 stycznia 2014.

ObsadaEdytuj

FabułaEdytuj

Martinowi udaje się uciec od bandy zombie, jednak uporczywy Herzog uczepił się samochodowych drzwi i próbował go zatrzymać. Mężczyzna celowo zjechał na krawędź pasa, tak, że Herzog uderzył o maskę przejeżdżającej ciężarówki. Jednak w aucie została jego urwana ręka. Ranny i zmęczony Martin wypada z drogi i budzi się w szpitalu, gdzie dowiaduje się o tym, że przyszyto mu nie swoją rękę. Okazuje się także, że jest oskarżony o zabójstwo swoich przyjaciół w górach. Opętana ręka przyszyta do ramienia mężczyzny, atakuje i zabija lekarza. Zostaje on przywiązany do łóżka, ale udaje mu się uciec. Martin nie potrafiąc kontrolować ręki Herzoga, zabija kolejnych ludzi, aż w końcu odkrywa, że może nią także przywracać martwych do życia. Tymczasem odział Herzoga maszeruje w stronę norweskiego miasteczka, gdzie według rozkazu Hitlera mają zabić część mieszkańców. Martin kontaktuje się z Zombie Skład, który przybywa z pomocą. Korzystając z możliwości ręki, mężczyzna przywraca do życia radzieckich jeńców rozstrzelanych przez Niemców. Ci ochoczo stają do walki, ale wobec przewagi wroga, walka wydaje się nie mieć sensu. Martinowi z pomocą Zombie Skład zabija Herzoga i kończy tym samym "życie" zombie.

Jakiś czas później udaje się on na cmentarz, gdzie odnajduje grób swojej narzeczonej oraz wykopuje ją by przywrócić ją do życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki