FANDOM

Chłopaki nie płaczą
Chłopaki nie płaczą.jpg
Gatunek filmu Komedia, Sensacyjny
Kraj Polska.png Polska
Data premiery Polska.png Polska25 lutego 2000
Czas trwania 100 min
Reżyseria Olaf Lubaszenko
Scenariusz Mikołaj Korzyński
Główne role Maciej Stuhr
Cezary Pazura
Michał Milowicz
Mirosław Zbrojewicz
Muzyka Liroy
Dystrybucja Best Film
Język polski
Od lat 16

Chłopaki nie Płaczą – film polski z 2000 roku w reżyserii aktora Olafa Lubaszenki

Obsada Edytuj

Ekipa Edytuj

Opis Edytuj

Akcja zaczyna się na drodze gdzie zostaje potrącony prezenter telewizyjny przez dwóch gangsterów ze Szczecina Freda i Gruchę, podczas gdy gangsterzy są w restauracji to trzech dresiarzy chcą ukraść walizkę, którą mają Fred i Grucha, ale gangsterzy zabijają dresiarzy i uciekają.

Drugim bohaterem jest skrzypek Kuba, który chce zdobyć karierę muzyczną, a na dodatek rzuciła go dziewczyna, która wcale nie była mu potrzebna, gdy jego przyjaciel jest smutny z powodu trądzika który ma, Kuba postanawia zadzwonić do agencji towarzyskiej, gdzie wynajmuję dwie dziewczyny, ale gdy czas się kończy, to Kuba i Oskar nie mają pieniędzy na zapłatę, właściciel pań kradnie Figurkę Szamana w zamian za forsę i z dziewczętami ucieka, Kuba postanawia odzyskać przedmiot przyjaciela.

Kuba jedzie do agencji towarzyskiej, którym szefem jest 30-letni Bolec, który jest synem gangstera, ale nie chce być gangsterem, ale ojciec Bolca przysyła do niego Freda i Gruchę, który to Bolec ma robić interesy z nimi, ale niestety dochodzi do strzelaniny, w której są ranni Bolec, Grucha i Czesiek, którzy trafiają do szpitala, okazuje się że tam był Kuba w poszukiwaniu Figurki, gdzie Fred myśli że Kuba mógł zabrać ich walizkę z pieniędzmi.

Bolec, Grucha i Czesiek trafiają do szpitala, Bolec aby Grucha nic nie pamiętał, wrzuca mu kilka tabletek, po wyjściu Grucha zakochuje się w jednej z dziewcząt z agencji Towarzyskiej Bolca. Tymczasem Kuba dowiaduje sie że nie dostał się na wyjazd do Francji. Gdzie także Kuba rozmawia z Laską z Polski, który po paleniu Joitów, marzy mu się podróżować, a jest tylko synem Króla Sedesów.

Tymczasem Kuba spotyka się z narzeczoną, która zrywa z nim mówiąc że ma chłopaka - gangstera, później chłopak narzeczonej Kuby zostaje zaatakowany przez Freda.

Bolec odnajduje Kubę, gdzie zabiera go do lasu, gdzie Bolec postanawia ułaskawić mu życie. Tymczasem Fred i Grucha szukają Kubę, gdzie szukają go w filharmonii, gdzie gdy Grucha szuka Kubę w domu Oskara, przychodzą dwoje ludzi, którzy chcą pieniędzy, gdzie gdy Grucha nie daje im pieniędzy, nieźle obrywa.

Fred odnajduje Kubę, gdzie zabiera go do Brzózek Starych, gdzie tam ma wykopać swój grób, Kuba dzwoni do przyjaciół aby mu pomogli, ale przyjaciele Kuby są pod wpływem narkotyków, gdzie zatrzymuje ich Policja, ale Policjanci też pili, gdzie przyjaciele muszą podcholować Policjantów, ale jeden z przyjaciół zaczyna szybciej jeździć.

Tymczasem Grucha, też dotarł do Brzózek Starych, gdzie chce zabić Freda, gdyż ma już dość jego sługuctw, po czym Grucha zabija Freda, Policja przybywa do Brzózek, gdzie Grucha zostaje aresztowany.

Kuba wyjeżdża do Mediolanu na stałe, gdzie się żegna z Oskarem, któremu trądzik zniknął, okazuje się że znalazł dziewczynę i wkrótce będą mieli dziecko. A Bolec kończy z gangsterstwem i wchodzi w rynek muzyczny.

Tymczasem Laska i jego przyjaciele trafiają nad morze. Gdzie Lasce podoba się widok.

Ciekawostki Edytuj

  • W scenie, w której Kuba i Bolec są w barze, wystąpił rysownik Andrzej Mleczko.
  • Dwoje Policjantów granych przez Radosława Pazurę i Tadeusza Huka, jest to aluzja do serialu Policjanci.
  • W scenie w filharmonii Grucha powiedział do bileterki, że ma paszport Polsatu, w rzeczywistości był Paszport Polsatu.
  • Film był kręcony w Warszawie, Jeleniej Górze i nad Morzem Bałtyckim.
  • Muzyków grających w filharmonii zagrali artyści z kabaretu Grupa MoCarta.
  • W filmie pokazano fragment filmu Śmierć w Wenecji z 1971r.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki